AppleCare Protection Plan dla MacBook Pro 14" (M1)
Atrakcyjne metody finansowania
Bezpłatna dostawa
Łatwe i darmowe zwroty
Serwis i pomoc od ludzi, którzy najlepiej znają Twojego Maca.
Ponieważ Apple tworzy sprzęt, systemy operacyjne i liczne aplikacje, nasi eksperci wiedzą doskonale, jak te elementy współpracują ze sobą, i potrafią rozwiązać większość problemów w trakcie jednej rozmowy.
Rejestracja Maca w AppleCare Protection Plan jest możliwa wyłącznie w momencie złożenia zamówienia w okresie co najmniej 7 dni przed upływem obowiązywania Rocznej Ograniczonej Gwarancji Producenta.
Czas oczekiwania na aktywacje AppleCare Protection Plan może potrwać do 2 tygodni od daty zakupu.
Do zakupu licencji niezbędne jest podanie poniższych danych urządzenia:
- numer seryjny urządzenia
Dodatkowo, jeżeli inne niż dane zamawiającego:
• imię i nazwisko / nazwa firmy
• adres
• numer kontaktowy
3 lata spokojnej głowy. Tyle zyskasz, wykupując AppleCare Protection Plan dla Maca.
W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego1.
Po zakupie planu ochrony AppleCare Protection Plan w trakcie jednej rozmowy telefonicznej2 dostaniesz odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, systemu macOS, aplikacji Apple takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers oraz Keynote i nie tylko. A podczas podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy na całym świecie.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej.
Wsparcie pod jednym adresem
Ponieważ Apple projektuje zarówno komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest w pełni zintegrowanym systemem. I tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewni Ci kompleksowy serwis oraz wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
- Priorytetowy dostęp do ekspertów Apple na czacie lub przez telefon
- Dostęp do lokalnych punktów naprawy Apple na całym świecie3
Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego
Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie opcje dodatkowego serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie.
Planem objęte są:
- Twój Komputer Mac
- Bateria1
- Dołączone akcesoria, np. zasilacz
- Pamięci (RAM) firmy Apple
- Napęd Apple SuperDrive USB
Serwis baterii, jeśli jej pojemność spadnie poniżej 80% pojemności fabrycznej
Wsparcie w korzystaniu z oprogramowania
Czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży, zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy, np:
- Korzystanie z systemu macOS oraz iCloud
- Sposób wykonywania określonych czynności w aplikacjach Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote oraz aplikacjach profesjonalnych, m.in. Final Cut Pro i Logic Pro
- Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami bezprzewodowymi
Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple, którzy udzielają wsparcia dotyczącego systemu macOS i innego oprogramowania
Jak kupić
- Plan ochrony AppleCare Protection Plan możesz kupić razem z nowym komputerem Mac.
- Albo osobno, przed upływem 12 miesięcy od zakupu Maca:
Plan ochrony AppleCare Protection Plan można kupić do następujących modeli Maca:
- MacBook Air
- 13-calowy MacBook Pro
- 14-calowy MacBook Pro
- 16-calowy MacBook Pro
- iMac
- Mac mini
- Mac Studio
W przypadku Maców z oprogramowaniem macOS Server plan obejmuje pomoc w administrowaniu serwerem i zarządzaniu siecią przy użyciu graficznego interfejsu użytkownika w macOS Server. Szczegółowy opis planu zawierają Warunki świadczenia usług.
1. Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia Maca. Plan zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych usług serwisu nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko Maca oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria na wypadek spadku pojemności baterii poniżej 80 procent pojemności pierwotnej.
2. Mogą być pobierane opłaty za lokalne połączenia telefoniczne.
3. Dostępność opcji serwisowych zależy od kraju, w którym zlecana jest usługa, oraz lokalizacji serwisu Apple z autoryzacją do obsługi urządzeń. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych częściom nowym pod względem działania i niezawodności. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części.
Świadczenia z tytułu planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe warunki dostępne są pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.